Direktlänk till inlägg 15 januari 2008

Min morgonvikt :)

Av Lilla feta jag - 15 januari 2008 09:18

Idag är jag uppe med tuppen och har sovit så skönt i natt.. Helt underbart känns det och jag behöver kanske inte gå och oroa mig för att behöva ta sömnpiller.

Iallafall så nu har jag lyckats ta min morgonvikt och vågen visade 45,3 kg det är lycka! och det innebär ett BMI på 17.3 :)

Idag ska jag vara duktig men det blir även en kämpig dag utan efedrin.

 
 
Ingen bild

lilla ja

4 februari 2008 11:38

Vart köper du dina effisar?? den hemsidan jag köpte på har stängt ner!!

 
Tra-sig

Tra-sig

7 februari 2008 15:47

Svar till lilla:
Tänkter inte ge ut någon mailadress eller något, men är du tilräckligt insatt så räcker det väl om jag säger att jag köper från SE...

http://tra-sig.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cyborgs

17 mars 2008 08:15

Grattis, du är anorektisk! :D
Kämpa på och lycka till, never surrender.
kram

 
I'm here

I'm here

18 mars 2008 00:21

Säg till så fort du börjar blogga igen..

http://www.ihavegoals.blogg.se

 
Ingen bild

I'm here

20 mars 2008 14:16

Har du lagt ner bloggen ?:(

 
Ingen bild

Simone

4 april 2008 00:04

Hur lång är du? jag kämpar oxå med ana, men just nu verkar det som om hon har övergett mig...fortsätt kämpa men framför allt, ta hand om dig. kram

 
Flowertjejen

Flowertjejen

2 maj 2008 21:30

Eh... Jag tror inte det är sådär jättesmart att älska sin anorexi, ärligt talat. Man säger i min klass att jag är en av dom smalaste, även är jag normalviktig o äter chips o sånt på helgerna!
Alltså, är det SÅ smart att ta sömntabletter? Du skulle ju sovit bättre utan anorexi!

http://flowerpower.gratisblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla feta jag - 22 januari 2009 15:47

Tro det eller ej men det gör jag faktist.. Ångesten kommer och går i omgångar, jag är kvar på samma jobb och hela hösten är som i en dimma när jag tänker tillbaka.. Jag har varit på en utlandsresa, det är väl det enda jag gjort under hösten.. Nu har...

Av Lilla feta jag - 11 augusti 2008 20:50

Vad ska jag säga.. livet suger.. Jag var så lycklig, det var han och jag.. jag brydde mig inte ett dugg om vikt, utseende eller något.. Han var bäst, alldeles för snygg för mig, gullig och underbar.. jag gick på moln, men som vanligt när det gäller m...

Av Lilla feta jag - 17 juni 2008 10:33

Jag var inne på ett visst pro ana forum häromdagen, gud vad ångestframkallande det var. Alla känslor och all ångest jag hade under tiden jag svalt mig själv bubblade upp. Den enda tanken jag hade i huvudet var att jag verkligen vägrar att hamna där i...

Av Lilla feta jag - 17 juni 2008 10:16

Ber om ursäkt att ni inte fått ta del i vad som har hänt i mitt liv dom senaste månaderna men jag har haft fullt upp och mina känslor har gått upp och ner som jag vet inte vad.. En liten sammanfattning kan jag väl göra.. Jag har varit på väg utomland...

Presentation

Omröstning

Är du som läser min blogg pro-ana?
 Ja
 Nej
 Funderar på att bli

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards