Direktlänk till inlägg 13 januari 2008

Matrapport

Av Lilla feta jag - 13 januari 2008 14:52

Idag har jag ätit en efedrintablett, en omega 3 kapsel och en c-vitaminbrus.

Jag var nära på att äta en macka förut eftersom mamma stod i köket och bevakade mig och frågade ut mig varför jag inte ätit frukost eller lunch.. men det slutade med att vi började bråka om någonting helt annat och hon stormade ut ur köket... Hundarna fick dela på mackan jag hade fixat..

Jag tror aldrig att jag kommer orka ta mig ur min depression så länge jag bor hemma. Mamma klankar ner på mig för allt jag gör och jag får sån ångest varje gång jag ser henne. Jag kan inte öppna munnen utan att säga något fel och hon blir arg på mig... Jag vet inte hur länge till jag klarar att bo hemma.. Och inte vill jag gå till soc heller.... jag vill ha ett fast jobb.. Nu!!


Två och en halv timmes promenad har det blivit idag, senare blir det pilates och kanske sätter på en av carmen electras träningsvideos efter det.

Dagens vikt ligger på exakt 46 kg, dock inte min morron vikt så får se vad jag ligger på i morronbitti.

 
 
Ingen bild

Sandra

14 januari 2008 17:45

Mammor kan vara hemska. Men den ångest som hennes närvaro skapar förvärras bara av vad du gör mot dig själv, tro mig. Din mamma klankar ner på dig, visst, men det du gör mot dig själv är ju värre, och jag är säker på att du inte förtjänar det!
Du kan inte ta dig ur din depression om du inte vågar möta den utan det skydd som kontrollerat ätande innebär. Den kommer bara ligga kvar där och riva och slita oavsett om du tar dig hemifrån eller inte, om du inte kämpar emot dina matproblem (som ju är en del av skiten).

Du kanske inte kan just nu, men hoppas att du en dag ska kunna sluta mörda dig själv så här.

 
Tra-sig

Tra-sig

14 januari 2008 20:08

Svar till Sandra: Ångesten jag har i närheten av min mamma har jag haft sedan innan jag valde proana vägen

http://tra-sig.bloggagratis.se

 
Ingen bild

celin

14 januari 2008 22:05

om du vill ha en ana vän att snacka lite med så kan du adda min msn anaownsme@hotmail.com
kram celin

 
A

A

17 januari 2008 07:10

smart att skriva ut att du tar narkotika klassade preparat som är olagligt att bruka i en blogg.
Du har nog svält bort vettet , precis som en annan gjort förr-

http://www.peervo.blogg.se

 
Tra-sig

Tra-sig

17 januari 2008 16:57

Svar till A:
Efedrin är inte narkotika klassat utan det är (sedan 1 september 2005) läkemedelsklassat och det betraktas som dopningspreparat av IOK och Riksidrottsförbundet..
Och föresten, den här bloggen är anonym så varför inte?

http://tra-sig.bloggagratis.se

 
Nikki

Nikki

1 februari 2008 01:32

kollat på drougsmart eller!? =P

http://Bonies.blogg.se

 
Tra-sig

Tra-sig

2 februari 2008 19:31

Svar till Nikki:
Nej, däremot livsmedelsverket

http://tra-sig.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla feta jag - 22 januari 2009 15:47

Tro det eller ej men det gör jag faktist.. Ångesten kommer och går i omgångar, jag är kvar på samma jobb och hela hösten är som i en dimma när jag tänker tillbaka.. Jag har varit på en utlandsresa, det är väl det enda jag gjort under hösten.. Nu har...

Av Lilla feta jag - 11 augusti 2008 20:50

Vad ska jag säga.. livet suger.. Jag var så lycklig, det var han och jag.. jag brydde mig inte ett dugg om vikt, utseende eller något.. Han var bäst, alldeles för snygg för mig, gullig och underbar.. jag gick på moln, men som vanligt när det gäller m...

Av Lilla feta jag - 17 juni 2008 10:33

Jag var inne på ett visst pro ana forum häromdagen, gud vad ångestframkallande det var. Alla känslor och all ångest jag hade under tiden jag svalt mig själv bubblade upp. Den enda tanken jag hade i huvudet var att jag verkligen vägrar att hamna där i...

Av Lilla feta jag - 17 juni 2008 10:16

Ber om ursäkt att ni inte fått ta del i vad som har hänt i mitt liv dom senaste månaderna men jag har haft fullt upp och mina känslor har gått upp och ner som jag vet inte vad.. En liten sammanfattning kan jag väl göra.. Jag har varit på väg utomland...

Presentation

Omröstning

Är du som läser min blogg pro-ana?
 Ja
 Nej
 Funderar på att bli

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards